Menu
Your Cart

Όροι Χρήσης

1. Γενικά

Το παρόν έγγραφο (μαζί με κάθε έγγραφο που αναφέρεται σε αυτό) καθορίζει τους όρους που διέπουν τη χρήση του παρόντος ιστοτόπου (www.elegantmemories.gr) (εφεξής «site») και την αγορά προϊόντων ή/και υπηρεσιών (στη συνέχεια θα αναφέρονται ομού χάριν συντομίας ως «προϊόντα») μέσω αυτού (εφεξής οι "Όροι").

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς, καθώς και Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και την Πολιτική Cookies (εφεξής καλούμενες χάριν συντομίας ‘‘Οι Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων’’), προτού ξεκινήσετε τη χρήση του παρόντος site. Όταν εισέρχεστε στo site μας, συναλλάσσεστε μέσω αυτού ή κάνετε χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμφωνείτε ότι αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παρόντες Όρους και τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων, επομένως αν δεν συμφωνείτε, οφείλετε να απέχετε από τη χρήση του και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν. Για τον λόγο αυτό είναι δική σας ευθύνη να τους διαβάζετε σε τακτά διαστήματα, καθώς εφαρμόζονται οι Όροι που βρίσκονται σε ισχύ τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης (όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω).

Δεσμευόμαστε ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο site μας, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία της επιχείρησής μας, των προμηθευτών μας και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτουμε μέσω του αυτού. Επιφυλασσόμαστε και δεν δεσμευόμαστε για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας, τα οποία διορθώνουμε εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή μας.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τους Όρους ή τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας στο site μας, στο e-mail elegantmemoriesforyou@gmail.com ή στο τηλέφωνο ……………….χρησιμοποιώντας το κανάλι ζωντανής συνομιλίας (live chat) ή δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) Facebook και Twitter στους λογαριασμούς …… και @...... αντίστοιχα.

Η Σύμβαση (όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω) καταρτίζεται και μπορεί να εκτελεσθεί σε οποιαδήποτε από τις γλώσσες στις οποίες οι Όροι είναι διαθέσιμοι στο παρόν site.

2. Τα στοιχεία μας

Την πώληση προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών μέσω του παρόντος site του ηλεκτρονικού καταστήματος υπό το εμπορικό σήμα ELEGANT MEMORIES διενεργεί η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, διακριτικό τίτλο ELEGANT MEMORIES, έδρα στο Χαλάνδρι Αττικής, οδός Βασιλείου Βουλγαροκτόνου αρ. 17, ΑΦΜ 152486451, ΔΟΥ Χολαργού, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας elegantmemoriesforyou@gmail.com και τηλέφωνο …….. (εφεξής η «Επιχείρηση»).

3. Τα στοιχεία σας και η χρήση του site μας

Οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία που μας παρέχετε υπόκεινται σε επεξεργασία βάσει των Πολιτικών Προστασίας Δεδομένων. Με την χρήση του παρόντος site παρέχετε τη σύμφωνη γνώμη σας για την επεξεργασία των εν λόγω πληροφοριών και στοιχείων και δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή.

4. Ευθύνη από τη χρήση του site μας

Χρησιμοποιώντας το παρόν site ή/και υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτού, αναλαμβάνετε: α. Να χρησιμοποιήσετε το site σύμφωνα με το Νόμο και τα χρηστά ήθη και μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες για το περιεχόμενο των οποίων έχετε την αποκλειστική ευθύνη. β. Να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες. Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές. γ. Να μας παρέχετε με ορθότητα και ακρίβεια την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e-mail), την πλήρη ταχυδρομική σας διεύθυνση, το τηλέφωνο και τα λοιπά στοιχεία επικοινωνίας. Επίσης αποδέχεστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο (βλ. Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων). Εάν δεν μας δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, δεν μπορούμε να προωθήσουμε την παραγγελία σας. Με την υποβολή παραγγελίας μέσω του site μας, εγγυάστε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις. Επιπλέον, αποδέχεστε ότι ούτε η Eπιχείρησή μας ούτε οι συνεργάτες της ευθύνονται για ο,τιδήποτε προκύψει από τρίτα μέρη τα οποία χρησιμοποιούν το site. Κάθε χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω, εκτός των τυχών αστικών ή ποινικών κυρώσεων, επιφέρει και διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών μας χωρίς ειδοποίηση.

5. Διαθεσιμότητα Υπηρεσιών

Τα προϊόντα ή/και υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω του παρόντος site είναι διαθέσιμα και μπορούν να παραδοθούν μόνο σε διεύθυνση στην Ελλάδα (εκτός από το Άγιο Όρος στη χερσόνησο του Άθω).

 

6. Αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα ELEGANT MEMORIES

 

6.1 Εγγραφή ή σύνδεση

 

Για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών, όποιος χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης (εφεξής «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του, μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και email και ο ορισμός username και password. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές. Ο Πελάτης δύναται οποτεδήποτε να ακυρώσει την εγγραφή του απευθύνοντας σχετικό αίτημα μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας στο site και ζητώντας διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων (βλ. Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων) .

Το site της Επιχείρησης επιτρέπει επίσης τις αγορές μέσω της λειτουργίας “Αγορά ως Επισκέπτης”. Αυτός ο τρόπος αγοράς απαιτεί μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την επεξεργασία της παραγγελίας. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί ως μέλος ή να συνεχίσει ως μη εγγεγραμμένο μέλος.

 

6.2 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας - Πρόταση για αγορά αγαθών

Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται με τη συμπλήρωση και αποστολή της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο site του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης λαμβάνει, μέσω ειδικού συνδέσμου (link), γνώση των Όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου (με την ένδειξη) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους αγορών και χρήσης». Με τη σήμανση αυτή, δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

  • Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ώστε να μην έχει καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλόμενων προϊόντων. Η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.

  • Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Επιχείρησης και του τυχόν προμηθευτή των παραγγελλόμενων προϊόντων.

  • Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου, καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι ενδέχεται να απαιτηθούν γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον πελάτη μέσω e-mail πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.

  • Του κόστους χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη, εκτός των βασικών τιμολογίων, χρέωση.

  • Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η Επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.

  • Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.

  • Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Επιχείρηση, σε περίπτωση υπαναχώρησής του.

  • Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της παρεχόμενης υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην Επιχείρηση κατά τα ειδικότερα κατωτέρω προβλεπόμενα.

  • Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

  • Της ύπαρξης της ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα και του άρθρου 5 του Ν. 2251/1994 όπως ισχύει.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.

  • Της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κ.λπ.) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η Επιχείρηση.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, των δυνατοτήτων λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπικής διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η Επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

  • Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

  • Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.

6.3 Επιβεβαίωση καταχώρησης παραγγελίας

Οι πληροφορίες που περιέχονται στους παρόντες Όρους και οι λεπτομέρειες που περιέχονται στο site της Επιχείρησης δεν συνιστούν πρόταση πώλησης αλλά πρόσκληση για ενημέρωση. Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Επιχείρηση και δεν θα θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί καμία σύμβαση μεταξύ αυτής και του Πελάτη σε σχέση με οποιαδήποτε προϊόντα ή/και υπηρεσίες, παρά μόνον όταν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας με την ένδειξη: «Επιβεβαίωση Αποστολής», όπως περιγράφεται κατωτέρω. Αν η Επιχείρηση δεν αποδεχθεί την παραγγελία του Πελάτη ή δεν τον ενημερώσει σχετικά, υποχρεούται να επιστρέψει στο ακέραιο τα χρήματα που αυτός έχει ήδη καταβάλει..

Η παραγγελία θεωρείται ότι έχει ληφθεί από την Επιχείρηση όταν ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασής της με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Αυτό δεν σημαίνει πως η παραγγελία έχει γίνει αποδεκτή, καθώς αυτό αποτελεί μια πρόταση από τον Πελάτη προς την Επιχείρηση για την αγορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων ή υπηρεσιών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που αναφέρονται στην παραγγελία. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως, μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, την Επιχείρηση (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας») για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωσης Καταχώρησης Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρημένης παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος, ο Πελάτης λαμβάνει σχετική ενημέρωση.

Ειδικότερα, η Επιχείρηση, εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση, τα χαρακτηριστικά του κ.λπ. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) προς τον Πελάτη επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του.

6.4 Αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση Σύμβασης

Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αίρεση αποδοχής τους από την Επιχείρηση. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η σύμβαση πώλησης (εφεξής η «Σύμβαση») θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Επιχείρηση - Πελάτης) μόνο με την αποστολή στον Πελάτη και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Αποστολής». Η Σύμβαση θα αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων η αποστολή έχει επιβεβαιωθεί στην Επιβεβαίωση Αποστολής.

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς. Όλες οι ενημερώσεις για την πορεία της παραγγελίας, καθώς και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείρισή της, αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Πελάτης, ο οποίος υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Επιχείρηση μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας για οποιοδήποτε λάθος στα στοιχεία αυτής.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο τηλ. …………, είτε μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του στο site, με εισαγωγή των προσωπικών του στοιχείων στα πεδία username και password και επιλέγοντας «Παρακολούθηση Παραγγελίας».

7. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Η Επιχείρηση γνωστοποιεί στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων, κατά την “Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας”. Σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών εγγράφως ή επί σταθερού μέσου (π.χ. μέσω e-mail ή της Φόρμας Επικοινωνίας).

Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό νέο χρόνο παράδοσης, εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Σε περίπτωση που η Επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν εντός της επιπλέον προθεσμίας, ή εάν η παράδοση εντός της αρχικής προθεσμίας ήταν σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της Σύμβασης, ή εάν ο Πελάτης είχε ενημερώσει την Επιχείρηση πριν τη σύναψη της Σύμβασης ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι ορισμένη ημερομηνία, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με δήλωσή του εγγράφως ή επί σταθερού μέσου (π.χ. μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και συνεπώς καταγγελθεί η Σύμβαση πώλησης, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχε καταβάλει ο Πελάτης βάσει της Σύμβασης. Σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώσει τον Πελάτη σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορεί να παραγγείλει. Εάν ο Πελάτης δεν επιθυμεί να παραγγείλει τέτοιου είδους παρόμοια προϊόντα, η Επιχείρηση θα του επιστρέψει στο ακέραιο το ποσό που έχει πληρώσει.

Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει εγγράφως ή επί σταθερού μέσου (π.χ. μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας) ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία και να επιστρέψει το ποσό που της κατέβαλε ο Πελάτης.

Ανωτέρα βία: Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία (π.χ. απεργίες, προβλήματα προμηθευτών, φυσικές καταστροφές, κυβερνητικές πράξεις κ.ά.) και ως εκ τούτου δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Εάν τα περιστατικά ανωτέρας βίας διαρκέσουν περισσότερο από δύο (2) μήνες, η Σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί αζημίως από οποιοδήποτε μέρος. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη Σύμβαση πώλησης και η Επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα, καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

8. Απόρριψη Παραγγελίας

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρει από το παρόν site οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσει ή να επεξεργαστεί οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο στο παρόν site. Παρόλο που η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διεκπεραιώσει τις παραγγελίες, ενδέχεται να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψει τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας μετά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Καταχώρησης Παραγγελίας και διατηρεί το δικαίωμα να το πράξει ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια. Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη ή οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων ή/και υπηρεσιών από το παρόν site, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων του site ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας μετά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Καταχώρησης Παραγγελίας.

9. Παράδοση

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω όρων σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και των τυχόν εξαιρετικών περιστάσεων, η Επιχείρηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του Πελάτη για το/τα προϊόν/τα που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Αποστολής έως την ημερομηνία παράδοσης που ορίζεται στην Επιβεβαίωση Αποστολής ή, εάν δεν έχει οριστεί ημερομηνία παράδοσης, εντός του υπολογιζόμενου χρονικού διαστήματος που εμφανίζεται όταν ο Πελάτης διαλέγει μέθοδο πληρωμής, και πάντως, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης (Επιβεβαίωση Αποστολής), εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών εγγράφως ή επί σταθερού μέσου (π.χ. μέσω e-mail ή της Φόρμας Επικοινωνίας). Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις όπως προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του Πελάτη, ανάλογα με την περιοχή παράδοσης ή λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο η Επιχείρηση δεν ανταποκριθεί στην ημερομηνία παράδοσης, θα ενημερώσει τον Πελάτη σχετικά και θα του προσφέρει την επιλογή είτε να συνεχίσει την αγορά με νέα ημερομηνία παράδοσης που ορίζει η Επιχείρηση, είτε να ακυρώσει την παραγγελία με επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο. Η Επιχείρηση δεν πραγματοποιεί παραδόσεις Σάββατα, Κυριακές και επίσημες αργίες.

Η παραγγελία θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Πελάτης ή τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή τον έλεγχο των προϊόντων, το οποίο θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του στο αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης ή το εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο σε ισχύ). Δεδομένου ότι ο Πελάτης, μετά από την παραλαβή των προϊόντων, φέρει τον κίνδυνο απώλειας ή βλάβης αυτών, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εάν ο Πελάτης δώσει εντολή σε μεταφορέα να μεταφέρει τα προϊόντα και επιβαρυνθεί με τα σχετικά έξοδα, και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από την Επιχείρηση, από την παράδοσή τους στον μεταφορέα τα προϊόντα μεταφέρονται με κίνδυνο του Πελάτη.

Εάν ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της Επιβεβαίωσης Αποστολής και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν βρίσκεται στο σημείο παράδοσης στη συμφωνημένη ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση προκειμένου να οργανωθεί εκ νέου η παράδοση σε άλλη ημερομηνία. Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία είναι διαθέσιμη προς παράδοση, δεν έχει ακόμη παραδοθεί, για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης, θα θεωρηθεί ότι ο Πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της Σύμβασης, η οποία θα θεωρείται λήξασα. Ως αποτέλεσμα, η Επιχείρηση θα επιστρέψει στον Πελάτη κάθε ποσό που κατέβαλε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και πιο οικονομική που προσφέρει η Επιχείρηση) όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Σύμβαση έχει λήξει. Εάν τα μεταφορικά που προέκυψαν εξ αφορμής λήξης της Σύμβασης έχουν υψηλότερο κόστος, η Επιχείρηση θα επιβαρύνει τον Πελάτη.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της Επιχείρησης και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της Επιχείρησης και ο Πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών, τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.

10. Τιμή και πληρωμή

Η τιμή κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στο site της Επιχείρησης, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Η Επιχείρηση μεριμνά πάντοτε να διασφαλίζει ότι όλες οι τιμές στο site είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να υπάρξουν λάθη. Εάν διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος έχει παραγγείλει ο Πελάτης, η Επιχείρηση θα τον ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν και θα του δώσει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει εκ νέου την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσει. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσει με τον Πελάτη, η Επιχείρηση θα θεωρήσει ότι η παραγγελία του έχει ακυρωθεί και θα του επιστρέψει στο ακέραιο κάθε ποσό που έχει ήδη καταβάλει. Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να προμηθεύσει κανένα προϊόν στην εσφαλμένη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα τιμή, ακόμα και αν έχει αποστείλει «Επιβεβαίωση Αποστολής».

Σε περίπτωση που τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει εγγράφως ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Οι τιμές στο site του ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων Παράδοσης, το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Όρων αυτών. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής βαρύνει τον Πελάτη.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες έχει ήδη αποσταλεί στον Πελάτη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».

Στο πλαίσιο της καλής πίστης και για την προστασία του Πελάτη, εφόσον ο τελευταίος διαπιστώσει ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, καλείται να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο ………………. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Από την στιγμή που ο Πελάτης έχει επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών του και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσει την παραγγελία και να πληρώσει, ακολουθώντας τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που του ζητούνται σε κάθε βήμα. Κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορεί να αλλάξει τα στοιχεία της παραγγελίας του. Αναλυτικά η περιγραφή της διαδικασίας αγοράς παρέχεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων παράδοσης.

Για κάθε πρόσθετη πληρωμή επιπλέον του τιμήματος που συμφωνείται για την κύρια συμβατική υποχρέωση της Επιχείρησης, απαιτείται η ρητή συναίνεση του Πελάτη.

Αν ο Πελάτης είναι εγγεγραμμένος χρήστης, το αρχείο με όλες τις παραγγελίες του είναι διαθέσιμο στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου”.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τις πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Για να ελαχιστοποιηθεί το ενδεχόμενο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του Πελάτη θα κρυπτογραφηθούν. Μόλις η Επιχείρηση λάβει την παραγγελία, θα ζητήσει προέγκριση της πιστωτικής κάρτας για να βεβαιωθεί ότι υπάρχει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η πιστωτική κάρτα θα χρεωθεί κατά την “Επιβεβαίωση Αποστολής”. Κατά την «Έγκριση Πληρωμής» ο Πελάτης επιβεβαιώνει ότι η πιστωτική κάρτα του ανήκει. Οι πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη τους. Αν ο εκδότης της κάρτας δεν εγκρίνει την πληρωμή, η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και δεν θα συνάψει Σύμβαση με τον Πελάτη. Η Επιχείρηση δεν θα επιβάλει επιβαρύνσεις στον Πελάτη για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής.

Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται στον εκάστοτε ισχύοντα Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).

11. Επιστροφή προϊόντων

11.1 Δικαίωμα Υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις, βάσει του Ν. 2251/1994 όπως ισχύει

Ο Πελάτης που συναλλάσσεται ως καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Στην περίπτωση αυτή θα τα αποστείλει με δικά του έξοδα στη διεύθυνση της Επιχείρησης (ανωτέρω υπό 2). Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί σχετικά με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο ……. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την Σύμβαση πώλησης (εφεξής «υπαναχώρηση») εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερώναπό την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (απόκτηση της φυσικής κατοχής) στον Πελάτη ή σε τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν εγγράφως (π.χ. μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας), διαφορετικό από τον μεταφορέα (όταν πρόκειται για προϊόντα) και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, από την ημερομηνία παράδοσης (απόκτηση της φυσικής κατοχής) του τελευταίου από τον Πελάτη ή σε τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν εγγράφως, διαφορετικό από τον μεταφορέα. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, αποστέλλεται στον Πελάτη περιληπτική ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητά του να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

(β) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση του σχετικού Εντύπου Υπαναχώρησης και αποστολή της α) στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (…………………., οδός …… αρ. 8, Τ.Κ…….., ………..Αττικής) ή β) στην ηλεκτρονική διεύθυνση elegantmemories@gmail.com ή γ) ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού συνδέσμου (link) και η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως ή σε σταθερό μέσο (e-mail) την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(γ) Σε περίπτωση δήλωσης υπαναχώρηση ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία π.χ. κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(δ) Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει αποδεδειγμένα κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή τους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κοινοποίησε στην Επιχείρηση κατά τα ανωτέρω (υπό β) την δήλωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, στη διεύθυνση της επιχείρησης (…………………., οδός …… αρ. , Τ.Κ…….., ………..Αττικής). Θεωρείται ότι το έχει πράξει εμπρόθεσμα, εάν έχει δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών. Ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής τους. H Επιχείρηση, κατόπιν συνεννόησης με τον Πελάτη, ιδίως για προϊόντα που από τη φύση τους δεν μπορούν κανονικά να επιστραφούν ταχυδρομικώς, μπορεί να τα παραλάβει η ίδια από τον τόπο του Πελάτη με έξοδά του που προκαταβάλει.

(στ) Κατόπιν της κατά τα ανωτέρω δήλωσης υπαναχώρησης του Πελάτη, η Επιχείρηση υποχρεούται να του αποδώσει το αντίστοιχο τίμημα που έλαβε και, κατά περίπτωση, τις δαπάνες παράδοσης, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης κατά την αγορά. Πρόσθετα έξοδα παράδοσης δεν επιστρέφονται εάν ο Πελάτης είχε ρητά επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση. Η Επιχείρηση μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω όλα τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδεικτικά στοιχεία ότι έχει επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

(ζ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση για κάθε μείωση της αξίας των προϊόντων μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισής τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους, η δε Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ποσό ανάλογο προς τις παρασχεθείσες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς επιπλέον κόστος για τον Πελάτη, πλην των εξόδων επιστροφής των προϊόντων και των πρόσθετων εξόδων παράδοσης εάν ο Πελάτης είχε ρητά επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.

(η) Εφόσον ο Πελάτης επιθυμεί η παροχή υπηρεσιών από την Επιχείρηση να αρχίσει στη διάρκεια της ανωτέρω προθεσμίας υπαναχώρησης των 14 ημερολογιακών ημερών, υποχρεούται να καταθέσει σχετική έγγραφη (μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας) αίτηση στην Επιχείρηση.

(θ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όταν αντικείμενο της Σύμβασης είναι προϊόντα σαφώς εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Πελάτη, προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, σφραγισμένα προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγειονομικούς λόγους και τα οποία αποσφραγίσθηκαν μετά την παράδοση και προϊόντα που μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. Επίσης, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ το δικαίωμα υπαναχώρησης στη Σύμβαση υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η Σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Επιχείρηση.

11.2 Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα σε προϊόν που αγόρασε, κατά τη στιγμή της παράδοσής του θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα σχετικά με την Επιχείρηση στο τηλ. …………. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού. Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μια ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως.

Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η Επιχείρηση θα επιβεβαιώσει μέσω e-mail ότι ο Πελάτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 534 επ. και ά. 5 Ν. 2251/1994 όπως ισχύει) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών.

Η Επιχείρηση απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν κατά τη σύναψη της Σύμβασης γνωστοποίησε στον Πελάτη και συνεπώς αυτός γνώριζε την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

12. Ευθύνη και αποποίηση ευθύνης της Επιχείρησης

Η Επιχείρηση συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα σχετικά με την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως ισχύει.

Η Επιχείρηση υποχρεούται να παραδώσει στον Πελάτη προϊόντα που είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης. Θεωρείται ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση όταν: α) ανταποκρίνονται στην περιγραφή που έχει γίνει από την Επιχείρηση, β) είναι κατάλληλα για τον σκοπό της Σύμβασης και για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως προϊόντα της ίδιας κατηγορίας και γ) έχουν την ποιότητα και την απόδοση που είναι κανονική σε προϊόντα του ίδιου είδους και η οποία είναι ευλόγως αναμενόμενη.

Εκτός αν ρητώς ορίζεται διαφορετικά στους παρόντες Όρους, η ευθύνη της Επιχείρησης σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που αγοράζεται μέσω του παρόντος site περιορίζεται αυστηρά στο ποσό της τιμής αγοράς του εν λόγω προϊόντος.

Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στον Νόμο και στους παρόντες Όρους, η Επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις ακόλουθες απώλειες, ανεξάρτητα από την αιτία που προέκυψαν: α. απώλεια εισοδήματος ή εσόδων, β. απώλεια εμπορικής δραστηριότητας, γ. απώλεια κερδών ή συμβάσεων, δ. απώλεια προσδοκώμενων αποταμιεύσεων, ε. απώλεια δεδομένων, στ. απώλεια διαχείρισης χρόνου ή ωρών εργασίας.

Μέριμνα της Επιχείρησης είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Λόγω της ανοικτής φύσης του παρόντος site και της πιθανότητας σφαλμάτων κατά την αποθήκευση και μετάδοση των ψηφιακών πληροφοριών, η Επιχείρηση δεν εγγυάται την ακρίβεια και την ασφάλεια των πληροφοριών που διαβιβάζονται ή λαμβάνονται από το παρόν site, εκτός εάν άλλως ορίζεται ρητά σε αυτό. Επίσης δεν υπέχει ευθύνη από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες που διατίθενται μέσω του site. Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, δεν έχει ευθύνη και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων και έξοδα που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Όλες οι περιγραφές προϊόντων, οι πληροφορίες και η ύλη που αναρτώνται στο παρόν site παρέχονται "ως έχουν" και χωρίς καμία περαιτέρω εγγύηση είτε ρητή είτε σιωπηρή, εκτός από τις εγγυήσεις που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

13. Πνευματική ιδιοκτησία

Ο χρήστης ή Πελάτης του site της Επιχείρησης αποδέχεται και συμφωνεί ότι το σύνολο του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των ονομάτων, διακριτικών γνωρισμάτων, εμπορικών σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, προϊόντων ή υπηρεσιών, λογισμικού για φόρτωση (downloading) από αυτόν τον διακομιστή κ.λπ. και όλα τα λοιπά νόμιμα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σε σχέση με όλη την ύλη και το περιεχόμενο που παρέχονται ως μέρος του site, ανήκουν ανά πάσα στιγμή στην Επιχείρηση ή σε αυτούς που της παρέχουν την άδεια χρήσης τους.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, διάδοση, μετάδοση, αναμετάδοση του υλικού, ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της Επιχείρησης ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ανωτέρω δεν εμποδίζουν τον Πελάτη να χρησιμοποιεί το παρόν site στο βαθμό που απαιτείται για να δημιουργήσει ένα αντίγραφο της παραγγελίας του ή των στοιχείων της Σύμβασης.

14. Ιοί, πειρατεία και λοιπά ηλεκτρονικά εγκλήματα

Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να κάνει μη προσήκουσα χρήση του παρόντος site μεταδίδοντας εν γνώσει του ιούς, “δούρειους ίππους” (trojan horses), “σκουλήκια υπολογιστών” (worms) και άλλα κακόβουλα λογισμικά ή άλλα υλικά που είναι κακόβουλα ή τεχνολογικά επιζήμια. Δεν επιτρέπεται να επιχειρήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε αυτό και στον διακομιστή του, ή σε οποιονδήποτε άλλο διακομιστή, υπολογιστή και βάση δεδομένων που συνδέονται με το site. Αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην επιτεθεί στην ιστοσελίδα μέσω άρνησης εξυπηρέτησης (denial of service attack) ή μέσω διαχεόμενης άρνησης εξυπηρέτησης (distributed denial of service attack). Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής μπορεί να συνιστά ποινικό αδίκημα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Οποιαδήποτε τέτοια παράβαση θα αναφέρεται στις αρμόδιες διωκτικές αρχές με τις οποίες η Επιχείρηση θα συνεργαστεί προκειμένου να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του ηλεκτρονικού παραβάτη. Ομοίως, σε περίπτωση τέτοιας παράβασης, θα διακόπτεται άμεσα το δικαίωμα του Πελάτη να χρησιμοποιεί το site. Η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία τυχόν προκληθεί από επίθεση άρνησης εξυπηρέτησης, ιούς ή άλλου είδους κακόβουλο λογισμικό ή τεχνολογικά επιβλαβές υλικό το οποίο μπορεί να προσβάλει τον υπολογιστή του Πελάτη, τα εξαρτήματά του, τα δεδομένα ή κάθε άλλο υλικό του, εξαιτίας της χρήσης του site ή της τηλεφόρτωσης υλικού που περιέχεται σε αυτό ή ανάλογου υλικού άλλου ιστότοπου στον οποίο παραπέμπει το παρόν site.

15. Σύνδεσμοι στo site μας

Το παρόν site ενδέχεται να περιέχει συνδέσμους (links), hyperlinks ή διαφημιστικά banners προς άλλες ιστοσελίδες και πηγές που παρέχονται από τρίτους. Οι εν λόγω σύνδεσμοι παρέχονται αποκλειστικά για διευκόλυνσή του Πελάτη, ενώ το περιεχόμενό τους δεν βρίσκεται υπό τον έλεγχο της Επιχείρησης, η οποία δεν εγκρίνει, αποδέχεται ή ευθύνεται για αυτό, καθώς και για τυχόν απώλεια ή ζημία που ενδεχομένως προκληθεί από τη χρήση των εν λόγω συνδέσμων. Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά τη χρήση τους, ο Πελάτης οφείλει να απευθύνεται απευθείας στους αντίστοιχους ιστοτόπους, που φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους.

16. Επικοινωνία – Φόρμα Επικοινωνίας

Όταν ο Πελάτης χρησιμοποιεί το παρόν site, αποδέχεται ότι η επικοινωνία με την Επιχείρηση θα γίνεται κυρίως με ηλεκτρονική μορφή (e-mail ή αναρτώντας ανακοινώσεις στο site). Για συμβατικούς λόγους, ο Πελάτης συμφωνεί με αυτήν την ηλεκτρονική μορφή επικοινωνίας και αναγνωρίζει ότι όλες οι συμβάσεις, ειδοποιήσεις, πληροφορίες και λοιπές ανακοινώσεις που του παρέχονται ηλεκτρονικά συνάδουν με κάθε εκ του νόμου ή των παρόντων Όρων απαίτηση, βάσει της οποίας αυτού του είδους η επικοινωνία πρέπει να γίνεται εγγράφως. Ο παρών όρος δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματα του Πελάτη.

Με την επιφύλαξη της ανωτέρω παραγράφου, καθώς και εάν τυχόν προβλέπεται διαφορετικά, η Επιχείρηση θα ειδοποιεί τον Πελάτη είτε μέσω e-mail είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση που καταχώρησε κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η ειδοποίηση θα θεωρείται ότι έχει προσηκόντως επιδοθεί και παραληφθεί 24 ώρες μετά την αποστολή ενός e-mail ή 48 ώρες από την ταχυδρόμησή της μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας. Επαρκής απόδειξη της παράδοσης κάθε ειδοποίησης θα αποτελεί, σε περίπτωση επιστολής, το γεγονός ότι η εν λόγω επιστολή φέρει τη σωστή διεύθυνση, τα ταχυδρομικά τέλη και ότι έχει παραδοθεί στο ταχυδρομείο και, στην περίπτωση e-mail, ότι το εν λόγω e- mail εστάλη στην καθορισμένη ηλεκτρονική διεύθυνση του παραλήπτη.

Όλες οι ενημερώσεις ή ειδοποιήσεις που απευθύνει ο Πελάτης στην Επιχείρηση πρέπει να υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής Φόρμας Επικοινωνίας.

17. Μεταβίβαση δικαιωμάτων και υποχρεώσεων

Η Σύμβαση ανάμεσα στην Επιχείρηση και τον Πελάτη είναι δεσμευτική τόσο για αμφότερους όσο και για τους αντίστοιχους δικαιοδόχους και εκδοχείς τους. Δεν επιτρέπεται στον Πελάτη η μεταβίβαση, εκχώρηση, χρέωση ή διάθεση με άλλο τρόπο της Σύμβασης, ή οποιωνδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από αυτήν, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της Επιχείρησης.

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μεταβιβάσει, εκχωρήσει, χρεώσει, αναθέσει με υπεργολαβία ή διαθέσει με άλλο τρόπο μια Σύμβαση, ή οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από αυτήν, ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια ισχύος της Σύμβασης. Προς αποφυγή αμφιβολιών, κάθε τέτοια μεταβίβαση, εκχώρηση, χρέωση ή άλλου τύπου διάθεση δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματα του Πελάτη ως καταναλωτή ούτε ακυρώνει, μειώνει ή με άλλο τρόπο περιορίζει οποιαδήποτε ρητή ή σιωπηρή εγγύηση που ενδέχεται να έχει παράσχει η Επιχείρηση σε αυτόν.

18. Παραίτηση από δικαιώματα – Μερική ακυρότητα

Εάν οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια ισχύος της Σύμβασης η Επιχείρηση δεν επιδιώξει την από την πλευρά του Πελάτη αυστηρή εκπλήρωση των υποχρεώσεών του σύμφωνα με την Σύμβαση ή οποιουδήποτε από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, ή/και εάν δεν ασκήσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή μέσα θεραπείας τα οποία δικαιούται με βάση τη Σύμβαση ή τους παρόντες Όρους, αυτό δεν συνιστά παραίτησή της από ή περιορισμό των εν λόγω δικαιωμάτων και μέσων θεραπείας της και δεν απαλλάσσει τον Πελάτη από την υποχρέωση συμμόρφωσης με τις εν λόγω υποχρεώσεις του. Η εκ μέρους της Επιχείρησης παραίτηση από κάποια μεμονωμένη αξίωση δεν συνιστά και παραίτηση από τυχόν παρόμοια αξίωση στο μέλλον. Καμία παραίτηση εκ μέρους της Επιχείρησης από οποιονδήποτε από τους παρόντες Όρους ή από τα δικαιώματα και μέσα θεραπείας που έχει από τη Σύμβαση δεν θα θεωρείται έγκυρη, παρά μόνο εάν δηλώνεται ρητώς ότι πρόκειται για παραίτηση και γνωστοποιείται εγγράφως στον Πελάτη με e-mail ή ταχυδρομικά.

Σε περίπτωση που οποιοδήποτε τμήμα της Σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες Όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει.

19. Εφαρμοστέο δίκαιο, επίλυση διαφορών

Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και του site της Επιχείρησης, καθώς και οι συμβάσεις για την αγορά προϊόντων μέσω αυτού διέπονται από το ελληνικό δίκαιο (τις σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα, τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως ισχύει και το Π.Δ/μα 10/1.3.2017 “Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας”). Επίσης, η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και το ισχύον σχετικό εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο.

Κάθε διαφορά που προκύπτει από ή σχετίζεται με την χρήση του site ή τις εν λόγω συμβάσεις, υπόκειται στη δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης ως καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734) και στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Επίσης, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 524/2013, ο Πελάτης ως καταναλωτής μπορεί να επιδιώξει τη διευθέτηση της διαφορά του μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας εξωδικαστικής διευθέτησης διαφορών (ODR) στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr, με τον οποίο ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί για να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

20. Διευκρινίσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, παρατήρηση ή προτάσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας στο site μας, στο e-mail elegantmemoriesforyou@gmail.com ή στο τηλέφωνο ……………….χρησιμοποιώντας το κανάλι ζωντανής συνομιλίας (live chat) ή δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) Facebook και Twitter στους λογαριασμούς …… και @...... αντίστοιχα.

Τελευταία Ενημέρωση: …/07/2021


 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Έντυπο Υπαναχώρησης

(συμπληρώστε και επιστρέψτε το Έντυπο αυτό, μόνο αν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση)

Προς την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και διακριτικό τίτλο ELEGANT MEMORIES, διεύθυνση: οδός Βασιλείου Βουλγαροκτόνου αρ. 17, φαξ………., e-mail…@............

Γνωστοποιώ με το παρόν έντυπο ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αγαθών / παροχής των ακόλουθων υπηρεσιών:

…………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………..

Που παραγγέλθηκε / παραδόθηκε (*) την (συμπληρώστε την ημερομηνία) :………………………………………………………………….………

Όνομα Καταναλωτή:……………………………………………………………………………………..……………

Διεύθυνση Καταναλωτή:…………………………………………………………..………………………………….

Υπογραφή Καταναλωτή (μόνο εάν το παρόν έντυπο αυτό κοινοποιηθεί σε χαρτί):

………………………………..

Ημερομηνία:………………………………..


 

(*) Διαγράφεται η περιττή ένδειξη.