Menu
Your Cart

Τρόποι Αποστολής

Ανωτέρα βία: Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία (π.χ. απεργίες, προβλήματα προμηθευτών, φυσικές καταστροφές, κυβερνητικές πράξεις κ.ά.) και ως εκ τούτου δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Εάν τα περιστατικά ανωτέρας βίας διαρκέσουν περισσότερο από δύο (2) μήνες, η Σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί αζημίως από οποιοδήποτε μέρος. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη Σύμβαση πώλησης και η Επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα, καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

8. Απόρριψη Παραγγελίας

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρει από το παρόν site οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσει ή να επεξεργαστεί οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο στο παρόν site. Παρόλο που η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διεκπεραιώσει τις παραγγελίες, ενδέχεται να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψει τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας μετά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Καταχώρησης Παραγγελίας και διατηρεί το δικαίωμα να το πράξει ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια. Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη ή οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων ή/και υπηρεσιών από το παρόν site, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων του site ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας μετά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Καταχώρησης Παραγγελίας.

9. Παράδοση

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω όρων σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και των τυχόν εξαιρετικών περιστάσεων, η Επιχείρηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του Πελάτη για το/τα προϊόν/τα που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Αποστολής έως την ημερομηνία παράδοσης που ορίζεται στην Επιβεβαίωση Αποστολής ή, εάν δεν έχει οριστεί ημερομηνία παράδοσης, εντός του υπολογιζόμενου χρονικού διαστήματος που εμφανίζεται όταν ο Πελάτης διαλέγει μέθοδο πληρωμής, και πάντως, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης (Επιβεβαίωση Αποστολής), εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών εγγράφως ή επί σταθερού μέσου (π.χ. μέσω e-mail ή της Φόρμας Επικοινωνίας). Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις όπως προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του Πελάτη, ανάλογα με την περιοχή παράδοσης ή λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο η Επιχείρηση δεν ανταποκριθεί στην ημερομηνία παράδοσης, θα ενημερώσει τον Πελάτη σχετικά και θα του προσφέρει την επιλογή είτε να συνεχίσει την αγορά με νέα ημερομηνία παράδοσης που ορίζει η Επιχείρηση, είτε να ακυρώσει την παραγγελία με επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο. Η Επιχείρηση δεν πραγματοποιεί παραδόσεις Σάββατα, Κυριακές και επίσημες αργίες.

Η παραγγελία θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Πελάτης ή τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή τον έλεγχο των προϊόντων, το οποίο θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του στο αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης ή το εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο σε ισχύ). Δεδομένου ότι ο Πελάτης, μετά από την παραλαβή των προϊόντων, φέρει τον κίνδυνο απώλειας ή βλάβης αυτών, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εάν ο Πελάτης δώσει εντολή σε μεταφορέα να μεταφέρει τα προϊόντα και επιβαρυνθεί με τα σχετικά έξοδα, και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από την Επιχείρηση, από την παράδοσή τους στον μεταφορέα τα προϊόντα μεταφέρονται με κίνδυνο του Πελάτη.

Εάν ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της Επιβεβαίωσης Αποστολής και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν βρίσκεται στο σημείο παράδοσης στη συμφωνημένη ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση προκειμένου να οργανωθεί εκ νέου η παράδοση σε άλλη ημερομηνία. Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία είναι διαθέσιμη προς παράδοση, δεν έχει ακόμη παραδοθεί, για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης, θα θεωρηθεί ότι ο Πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της Σύμβασης, η οποία θα θεωρείται λήξασα. Ως αποτέλεσμα, η Επιχείρηση θα επιστρέψει στον Πελάτη κάθε ποσό που κατέβαλε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και πιο οικονομική που προσφέρει η Επιχείρηση) όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Σύμβαση έχει λήξει. Εάν τα μεταφορικά που προέκυψαν εξ αφορμής λήξης της Σύμβασης έχουν υψηλότερο κόστος, η Επιχείρηση θα επιβαρύνει τον Πελάτη.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της Επιχείρησης και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της Επιχείρησης και ο Πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών, τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.

10. Τιμή και πληρωμή

Η τιμή κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στο site της Επιχείρησης, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Η Επιχείρηση μεριμνά πάντοτε να διασφαλίζει ότι όλες οι τιμές στο site είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να υπάρξουν λάθη. Εάν διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος έχει παραγγείλει ο Πελάτης, η Επιχείρηση θα τον ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν και θα του δώσει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει εκ νέου την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσει. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσει με τον Πελάτη, η Επιχείρηση θα θεωρήσει ότι η παραγγελία του έχει ακυρωθεί και θα του επιστρέψει στο ακέραιο κάθε ποσό που έχει ήδη καταβάλει. Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να προμηθεύσει κανένα προϊόν στην εσφαλμένη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα τιμή, ακόμα και αν έχει αποστείλει «Επιβεβαίωση Αποστολής».

Σε περίπτωση που τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει εγγράφως ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Οι τιμές στο site του ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων Παράδοσης, το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Όρων αυτών. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής βαρύνει τον Πελάτη.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες έχει ήδη αποσταλεί στον Πελάτη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».

Στο πλαίσιο της καλής πίστης και για την προστασία του Πελάτη, εφόσον ο τελευταίος διαπιστώσει ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, καλείται να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο ………………. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Από την στιγμή που ο Πελάτης έχει επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών του και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσει την παραγγελία και να πληρώσει, ακολουθώντας τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που του ζητούνται σε κάθε βήμα. Κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορεί να αλλάξει τα στοιχεία της παραγγελίας του. Αναλυτικά η περιγραφή της διαδικασίας αγοράς παρέχεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων παράδοσης.

Για κάθε πρόσθετη πληρωμή επιπλέον του τιμήματος που συμφωνείται για την κύρια συμβατική υποχρέωση της Επιχείρησης, απαιτείται η ρητή συναίνεση του Πελάτη.

Αν ο Πελάτης είναι εγγεγραμμένος χρήστης, το αρχείο με όλες τις παραγγελίες του είναι διαθέσιμο στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου”.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τις πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Για να ελαχιστοποιηθεί το ενδεχόμενο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του Πελάτη θα κρυπτογραφηθούν. Μόλις η Επιχείρηση λάβει την παραγγελία, θα ζητήσει προέγκριση της πιστωτικής κάρτας για να βεβαιωθεί ότι υπάρχει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η πιστωτική κάρτα θα χρεωθεί κατά την “Επιβεβαίωση Αποστολής”. Κατά την «Έγκριση Πληρωμής» ο Πελάτης επιβεβαιώνει ότι η πιστωτική κάρτα του ανήκει. Οι πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη τους. Αν ο εκδότης της κάρτας δεν εγκρίνει την πληρωμή, η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και δεν θα συνάψει Σύμβαση με τον Πελάτη. Η Επιχείρηση δεν θα επιβάλει επιβαρύνσεις στον Πελάτη για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής.

Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται στον εκάστοτε ισχύοντα Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).

11. Επιστροφή προϊόντων

11.1 Δικαίωμα Υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις, βάσει του Ν. 2251/1994 όπως ισχύει

Ο Πελάτης που συναλλάσσεται ως καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Στην περίπτωση αυτή θα τα αποστείλει με δικά του έξοδα στη διεύθυνση της Επιχείρησης (ανωτέρω υπό 2). Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί σχετικά με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο ……. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την Σύμβαση πώλησης (εφεξής «υπαναχώρηση») εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερώναπό την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (απόκτηση της φυσικής κατοχής) στον Πελάτη ή σε τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν εγγράφως (π.χ. μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας), διαφορετικό από τον μεταφορέα (όταν πρόκειται για προϊόντα) και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, από την ημερομηνία παράδοσης (απόκτηση της φυσικής κατοχής) του τελευταίου από τον Πελάτη ή σε τρίτο εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν εγγράφως, διαφορετικό από τον μεταφορέα. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, αποστέλλεται στον Πελάτη περιληπτική ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητά του να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

(β) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση του σχετικού Εντύπου Υπαναχώρησης και αποστολή της α) στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (…………………., οδός …… αρ. 8, Τ.Κ…….., ………..Αττικής) ή β) στην ηλεκτρονική διεύθυνση elegantmemories@gmail.com ή γ) ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού συνδέσμου (link) και η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως ή σε σταθερό μέσο (e-mail) την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(γ) Σε περίπτωση δήλωσης υπαναχώρηση ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία π.χ. κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(δ) Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει αποδεδειγμένα κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή τους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κοινοποίησε στην Επιχείρηση κατά τα ανωτέρω (υπό β) την δήλωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, στη διεύθυνση της επιχείρησης (…………………., οδός …… αρ. , Τ.Κ…….., ………..Αττικής). Θεωρείται ότι το έχει πράξει εμπρόθεσμα, εάν έχει δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών. Ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής τους. H Επιχείρηση, κατόπιν συνεννόησης με τον Πελάτη, ιδίως για προϊόντα που από τη φύση τους δεν μπορούν κανονικά να επιστραφούν ταχυδρομικώς, μπορεί να τα παραλάβει η ίδια από τον τόπο του Πελάτη με έξοδά του που προκαταβάλει.

(στ) Κατόπιν της κατά τα ανωτέρω δήλωσης υπαναχώρησης του Πελάτη, η Επιχείρηση υποχρεούται να του αποδώσει το αντίστοιχο τίμημα που έλαβε και, κατά περίπτωση, τις δαπάνες παράδοσης, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης κατά την αγορά. Πρόσθετα έξοδα παράδοσης δεν επιστρέφονται εάν ο Πελάτης είχε ρητά επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση. Η Επιχείρηση μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω όλα τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδεικτικά στοιχεία ότι έχει επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

(ζ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση για κάθε μείωση της αξίας των προϊόντων μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισής τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους, η δε Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ποσό ανάλογο προς τις παρασχεθείσες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς επιπλέον κόστος για τον Πελάτη, πλην των εξόδων επιστροφής των προϊόντων και των πρόσθετων εξόδων παράδοσης εάν ο Πελάτης είχε ρητά επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.

(η) Εφόσον ο Πελάτης επιθυμεί η παροχή υπηρεσιών από την Επιχείρηση να αρχίσει στη διάρκεια της ανωτέρω προθεσμίας υπαναχώρησης των 14 ημερολογιακών ημερών, υποχρεούται να καταθέσει σχετική έγγραφη (μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας) αίτηση στην Επιχείρηση.

(θ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όταν αντικείμενο της Σύμβασης είναι προϊόντα σαφώς εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Πελάτη, προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, σφραγισμένα προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγειονομικούς λόγους και τα οποία αποσφραγίσθηκαν μετά την παράδοση και προϊόντα που μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. Επίσης, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ το δικαίωμα υπαναχώρησης στη Σύμβαση υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η Σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Επιχείρηση.

11.2 Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα σε προϊόν που αγόρασε, κατά τη στιγμή της παράδοσής του θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα σχετικά με την Επιχείρηση στο τηλ. …………. ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού. Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μια ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως.

Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η Επιχείρηση θα επιβεβαιώσει μέσω e-mail ότι ο Πελάτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 534 επ. και ά. 5 Ν. 2251/1994 όπως ισχύει) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών.

Η Επιχείρηση απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν κατά τη σύναψη της Σύμβασης γνωστοποίησε στον Πελάτη και συνεπώς αυτός γνώριζε την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

12. Ευθύνη και αποποίηση ευθύνης της Επιχείρησης

Η Επιχείρηση συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα σχετικά με την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως ισχύει.

Η Επιχείρηση υποχρεούται να παραδώσει στον Πελάτη προϊόντα που είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης. Θεωρείται ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση όταν: α) ανταποκρίνονται στην περιγραφή που έχει γίνει από την Επιχείρηση, β) είναι κατάλληλα για τον σκοπό της Σύμβασης και για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως προϊόντα της ίδιας κατηγορίας και γ) έχουν την ποιότητα και την απόδοση που είναι κανονική σε προϊόντα του ίδιου είδους και η οποία είναι ευλόγως αναμενόμενη.

Εκτός αν ρητώς ορίζεται διαφορετικά στους παρόντες Όρους, η ευθύνη της Επιχείρησης σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που αγοράζεται μέσω του παρόντος site περιορίζεται αυστηρά στο ποσό της τιμής αγοράς του εν λόγω προϊόντος.

Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στον Νόμο και στους παρόντες Όρους, η Επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις ακόλουθες απώλειες, ανεξάρτητα από την αιτία που προέκυψαν: α. απώλεια εισοδήματος ή εσόδων, β. απώλεια εμπορικής δραστηριότητας, γ. απώλεια κερδών ή συμβάσεων, δ. απώλεια προσδοκώμενων αποταμιεύσεων, ε. απώλεια δεδομένων, στ. απώλεια διαχείρισης χρόνου ή ωρών εργασίας.

Μέριμνα της Επιχείρησης είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Λόγω της ανοικτής φύσης του παρόντος site και της πιθανότητας σφαλμάτων κατά την αποθήκευση και μετάδοση των ψηφιακών πληροφοριών, η Επιχείρηση δεν εγγυάται την ακρίβεια και την ασφάλεια των πληροφοριών που διαβιβάζονται ή λαμβάνονται από το παρόν site, εκτός εάν άλλως ορίζεται ρητά σε αυτό. Επίσης δεν υπέχει ευθύνη από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες που διατίθενται μέσω του site. Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, δεν έχει ευθύνη και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων και έξοδα που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Όλες οι περιγραφές προϊόντων, οι πληροφορίες και η ύλη που αναρτώνται στο παρόν site παρέχονται "ως έχουν" και χωρίς καμία περαιτέρω εγγύηση είτε ρητή είτε σιωπηρή, εκτός από τις εγγυήσεις που προβλέπονται από τη νομοθεσία.